Vrijwilligerswerk in Oeganda

Bijna vertrekken!

Nog maar een paar uurtjes en dan is het eindelijk zover! Om acht uur ga ik de lucht in en om twaalf uur 's middags hoop ik aan te komen in Oeganda. Daar wordt ik opgewacht door iemand van de organisatie, om vervolgens naar het appartement te gaan waar ik de komende zes weken zal vertoeven. De voorbereidingen van afgelopen weken waren heel leuk, maar ik ben blij als ik straks eindelijk in het vliegtuig zit en het avontuur kan beginnen

Smile

Tot snel!

Liefs Marloes

Reacties

Reacties

oma

Leuk Marloes en ook heel erg spannend.
Zo te horen heb je er wel veel zin in.
Ben erg benieuwd naar de verdere verhalen
uit Oeganda.
Voor nu ,hele goede reis en tot het volgende bericht.

Heel veel groeten Oma

Veerle van der Stok

Veel plezier Loes!

Ingrid

Heel veel plezier! Ben al benieuwd naar je verhalen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!